vineri, 8 mai 2009

Un nou Capitol

Am scapat si de ultimul care imi dadea dureri de cap...de ce?Pentru ca barbatii sunt misogini,si cei care nu sunt misogini nu stiu ce vor...=> Tot asteptam p Fat Frumos de Valcea...sau de Bucuresti,sau cine stie gasim un Print prin Germania,Belgia,Spania sau incercam un principe prin tarile nordice?
;))

glumeam mi-a fost dor s scriu :)

Adevaru e ca am fauct cateva tampenii in ultimul timp...Pentru ca deh,asta sunt eu si prietenii o stiu bn...
Am o declaratie pt cine drag,bn acum trecut,bn si nuj cat d drag a fost.. : I cheated on you...I didn`t kill anyone...I just loved him...

Asa sa trecem in revista,o sa apar zilele astea cu niste articole noi..si o tona de poze din iesirile in natura din ultimul timp...dar si de noul Proiect(Cars)...

Va pupaces...O noapte linistita si nu uitati.... Scrieti...si Cititi...Si lasa-ti draq iubirea aia de o saptamana ca nu va ajuta cu nimic...

Niciun comentariu: