vineri, 15 mai 2009

Trecutul prinde glas

Poate daca ma intrebati acum o saptamana despre acea persoana ce a fost daoata f importanta pentru mine,cred ca va spuneam ca nu mai exista pentru mine....Cand am avut nevoie de el,el mi-a intors spatele....Stiu cum e s fi cu inima bucati si sa nu sti p unde sa apuci si unde sa te duci....Si stiu si cum multi prieteni pe cred nebuna sau prosta,k vai plange dupa un tip....Eh am avut nevoie de prieteni...si uni mi-au demonstrat inca odata ca " O prietenie trece si prin foc"...

Eh,acum cateva zile mi-a venit minte acea persoana,p care o s-o numesc simplu Mr E...I-am dat un mesaj pentru ca stiam numarul lui pe derost,si culmea mi s-a raspuns....Se pare ca Mr E are probleme....si ca eu sunt una dintre cei la care poate apela,Nu-mi vine sa cred cum se intoarce roata...Nu s-a gandit la asta in serile in care ne certam,sau cand mi-a dat o palma?...Probabil ca nu,eu una regret foarte multe lucruri facute...Regret ca l-am facut sa sufere cu tampeniile si prostiile mele....dar si cat rau mi-a facut mie dupa....Numai conteaza...eu una stiu sa iert,cum am fost si eu iertat....Asa ca m-am hotarat sa-l ajut...sa-i demonstrez ca eu nu m-am schimbat,ca tot ma tin de promisiunile de mult ( ca o sa fiu alaturi de el,orice s-ar intampla)....Nu sper la impacare,pentru ca stiu ca e imposobil.....Dar stiu ca atata timp cat poti sa ajuti p cineva,chiar daca ti-a facut mult rau....Ar trebui s-o faci....

Am incredere in el,ca va iesi din beleaua asta,cu putin ajutor de la mine,dar oricum....imi pare rau ca acei oameni pe care el i-a ajutat acum i-au intors spatele....atat de rau si de urat incat a trebuit sa apeleze...la persoana care l-a facut sa sufere....dar simt ca mai are acolo un gram de incredere in mine....

Iertati-va inainte pe voi,recunoasteti0va greselile...si ajutati pana si pe cel mai aprig dusman,pentru ca nu se stie cand veti avea si voie nevoie la randul vostru....
A si iubiti-va cand trebuie,nu mintiti aiurea,nu vorbiti aiurea,nu va certati cand nu aveti de ce....

Niciun comentariu: