sâmbătă, 9 mai 2009

Meriti un oscar!

sexul a fost tare in pauza de tigare`te uiti la telefon ,
te`a sunat in disperare 14 apeluri pierdute ,
in p**a mea
dak iubita mea ar face asa o s`o termin cu ea
imi arata poze cu el pe telefonimi zic frate ,
gagica asta e nebuna rau
e`n camera de hotel cu mine ,dezbracata
si il cearta la telefon pe asta care acasa o asteapta
imi vine sa rad si ma gandesc indata,merita un oscar pt kat de bine joaca
ii spune ca`l iubeste si ca`ntarzie putin
mai sta cu fetele`n oras la un pahar de vin
da` ea mai sta pt inka o runda eu ma gandesc ca blestemele o sa m`ajunga
termin treba si ma imbrac in fuga
ma gandesc ca pan` acasa e cale lunga nu ma cunosti dar stii cine sunt
iti faci treaba si pleci fluierand
ca si cum nimic nu s`ar fi intamplat
meriti un oscar pt cum ai jucat
nu ma cunosti dar stii cine sunt
iti faci treaba si pleci fluierand
ca si cum nimic nu s`ar fi intamplat
meriti un oscar pt cum ai jucat
tu nu ma stii , nu ma stie nici el
suntem , amandoi in camera de hotele miezul noptii si mai e pana dimineata
imi place ca tie iti place stilu` asta de viata
si suna, tu ii respingi, si suna iar , si suna iar
ii raspunzi,dar in zadaraceeasi poveste pe kre i`ai mai spus`o
aceeasi placa de vinil pe kre i`ai mai pus`o
cine sunt eo sa ma pun in calea tain calea fericirii tale dak tie iti place`asha
te las sa iti faci viata , te las k ji mie imi placee
iti genu de fata kre tace ji face
dute in baie fa un dush ,trage o tzigare` te ashtept in pat pt orele urmatoare
o noapte si atat, nici eo nu vreau mai mult
fara obligatzii , pleci si`o faci ??nu ma cunosti dar stii cine sunt
iti faci treaba si pleci fluierand
ca si cum nimic nu s`ar fi intamplat
meriti un oscar pt cum ai jucat
nu ma cunosti dar stii cine sunt
iti faci treaba si pleci fluierand
ca si cum nimic nu s`ar fi intamplat
meriti un oscar pt cum ai jucato sun imi respinge , mortii mei
face cum fac eu knd sunt cu prietenele ei,hei
o sun imi raspunde , vrajealaesti tot cu ala cu kre ai fost aseara
te`am sunat sa`tzi zik sa mai stai putin
mai stau si eu cu prietenele la un vin
si knd vii , sa batzi draga la usha, ca ar putea o premiez pe alta cu oscar

Niciun comentariu: