vineri, 10 octombrie 2008

Toamna

Buna Seara!
De ceva timp n-am mai trecut p aici,dar acum simt atmosfera aceea perfecta!Eu singura acasa,afara intuneric,o melodie superba pe fundal (9 Crimes) iubitu plecat...deci ce as putea face mai bun decat ca scriu!

Bine recunosc introducerea nu e asa interesanta,dar vroiam s va introduc si pe voi,cititorilor,in Lumea Mea!Daca nu stiti nimic despre ea,nu e nici o problema va veti prinde repede!In Lumea mea totul e simplu,poti face ce vrei,poti iubi,poati zambi,poati alerga in ploaie,poti visa cu ochii deschisi! so Welcome!

Acum simt cu adevarat ca e toamna,e o liniste pe strada....e putina ploaie.... e frig si n-am pe cine tine de mana,tamjesc dupa o cana calda ce ceai cu o persoana iubita langa mine ...Imi e dor de diminetile pierdute in pat lenevind....Acum cu scoala imi strica tot somnul meu dulce ,....Deh ce probleme am si eu :) asta e inca mai visez cu ochii deschisi si nu vreau sa ma trezesc...

So my friends keep on dreaming.....

Niciun comentariu: