sâmbătă, 18 octombrie 2008

Aiurea...

Canta-mi povestea...sa n-o mai uit nici cum nici cum....
Du-ma aiurea si spune-mi ca nu-ti cer prea mult...
Si las in urma numai fum si scrum...cand tu pleci pe alt drum...
Esti totul pentru mine,Sterge-ti lacrima ce pe obrazul tau se scurge...
Zambeste, crede, iubeste-ma ultima data...
Eu am invatat s-ascult si vreau tot mai mult...Sa imi spui ca norii au trecut cu-adevarat...
Eu am invatat sa cred,am invatat sa sper...Fara dragoste ne indreptam spre nicaieri...
Spui ca m-am schimbat,ca nu mai sunt aceea de care te-ai indragostit...
Dar stai asa ca sa-ti explic...sunt aceea care inca iti spune ca te iubeste...cea care daca nu-mi raspunzi la telefon inebuneste...
Ai in viata meac a 2 gloante in inima...
Si o sa-mi impart viata cu tine...
Suflet greu...
Inca o poveste....
citesc in ochii tai albastri fericire si iubire...
si as munta munti din loc...
Stiu ca nu sunt exact asa cum tu ti-ai fi dorit...
sau poate ti-ai fi dorit sa nu ma fi intalnit...

Niciun comentariu: