vineri, 3 octombrie 2008

Iubesc

Poate sa iasa foc si soarele sa arda....Dragostea nu poate sa dispara.... da da...E acolo undeva....Poate sa cada luna sa se inece-n mare.......Viata sa aibe o singura culoare... da da.......Nu-ti pierde dragostea!

Da acum pot spune ca iubesc!
Respir iubire...Mananc iubire.... va dau la toti si va molipsesc.....:X
Stiu ca a trecut doar putin si poate ca e doar o iubire de o clipa,dar pana acum e o iubire sincera de care vreau sa "profit" din plin!
Da,iubesc!Pot sa urlu sus si tare, il iubesc asa e adevarul!
Am fluturi in stomac cand il vad,imi e dor de el la un minut dupa ce ne-am vazut....am sclipirea aia in ochi!Iubesc!

Iti multumesc ca m-ai facut sa zambesc, sa sper,sa visez,sa am incredere si nu in ultimu rand... s ma indragostesc de tine! :X:X:X:X

Dedicat Copilului Meu dulce :*:*

Niciun comentariu: