sâmbătă, 25 octombrie 2008

De seZon

Daca tot e sezonul tomana 2008 :) Sezonul balurilor bobocilor... si alte prostii de genu...eu nu am de ce sa vobesc de chestii de genu..Pot sa anunt doar ca voi fi prezenta la Balurile Lahovari,Mircea cel Batran si Energetic din RM Valcea...
:))
Asa ca tot am dat sfat in tara pe unde ma duc s fac prezenta trecem la lucruri serioase

E totusi sfarsit de toamna,in nopatea asta se da ora..si eu tot aiurita am ramas...Am observat mai multe pitipoance decat de obicei si mai multi emoisti decat limita normala in Orasul meu ..Probabil din cauza sezonului reducerilor la lucruri de vara :)) si asa le-a inghetat ultimu neuron si sracele se dau pitzi si emo ...

Daca o s ziceti ca am inebunit..Nu am inebunit!Poate chiar am realizat ca sunt normala :) bn poate sunt exceptia ce intareste regula :)
Ar trebuii sa pun niste poze cu fashionul de pe aci :) dar mai asteptati un pik s inceapa soldurile :)) prin River plazza Mall :)

I`ll be back :D

Niciun comentariu: