duminică, 15 iunie 2008

De la el...


Impiedicandu-ma m-am dezechilibrat si am cazut din nou p ganduriAm luat un pix si-o foaie si-am inceput sa scriu niste randuriMa gandeam cum ar fi viata fara ea, oare sunt sortit sa fiu indragostit Sau e doar in mintea mea...Oricum cu ganduri despre ea mi-am umplut agendaCand rasfoiesc sa vad unde-am ramas dau mereu peste amendaPe care-am luat-o pentru iubire depasitaRiscam sa fac accident si sa raman cu inima zdrobitaTraiesc fiecare clipa cu gandul la ea si probabil Sa-mi continui drumul fara ea in gand as fi incapabilNu vreau sa depind de nimeni dar fara ea simt ca pierMa vad mereu intr-un loc pustiu unde incep sa zbierAs vrea sa ma lepad de dragostea pe care io portMa simt dominat de sentiment si simt ca nu mai suport Dar imi dau seama ca o iubesc si n-am sa reusescO vad, ii zambesc dar nu pot sa-i spun ce gandescCum sa te am?Cand peste tot in jurul meu e doar lumina, Iar intunericul sunt euCum sa te am?Cand peste tot in jurul meu e doar lumina...De-as avea inima de piatra tu ai fi tigrul ce sfarama pietreleGasesti doar cheia ce le deschide oamenilor sufleteleImi blestem zilele caci detin un destin durEu sunt pionul negru, tu regina alba, putine sanse sa te furTu esti cerul, eu sunt pamantul, ca doi magneti cand se respingSunt cu mult sub tine, ma intind, dar sunt putine sanse sa te atingSau poate ca eu sunt cerul, ca-s putin aerian cand vine vorba de tineSi desi eu radiez ca soarele tu tot nu te uiti la mineTot tu esti cea ce radiaza facand concurenta la soareAcum orgoliul meu se zbate caci e calcat in picioarePe unde te duci ti se arunca numai zambetePoate sunt o moneda caci m-ai putea juca pe degeteEsti o scumpa, fapt pentru care nu pot permite a te obtineImi pui sechestru pe gand caci nu-mi pot lua gandul de la tineEsti persoana ce ma face sa mor a avea un viitor langa eaFac eu pe zmeul, dar tu esti vantul, fara tine nu m-as putea ïnalta

Niciun comentariu: