miercuri, 9 iulie 2008

de ce inca te iubesc...


-pentru ca avem o melodie care imi aducea aminte de tine-pentru ca ma faceai mereu sa rad-pentru ca atunci cand eram trista si iti dadeam mesaj si imi raspundeai-pentru ca nu barfesti-pentru ca nu te laudai decat ca un copil mic-pentru ca ma enervai enorm cand aveai dreptate-pentru ca esti special-pentru ca imi ascultai toate aberatiile si prostiile care imi treceau prin cap-pentru ca ma tachinai dimineata-pentru ca iti pasa daca sunt bine sau daca mi-e rau, daca am ajuns acasa bine dupa ce am baut prea mult sau daca sunt deprimata-pentru ca atunci cand ma saruti ma faci sa zbor-pentru ca stii exact ce imi place si ce nu-pentru ca ne completam-pentru ca imi pot imagina viata si peste 40 de ani cu tine-pentru ca ne distram si daca suntem doar noi doi-pentru ca cele mai fericite si speciale zile din viata mea le-am petrecut cu tine-pentru ca mereu zambesc, cand stau cu ochii in tavan, si ma gandesc la "noi"-pentru ca de fiecare data cand vad un film de dragoste sau ascult o melodie frumoasa ma gandesc la tine-pentru ca as vrea sa fi langa mine de fiecare data cand mi se intampla un lucru bun sau de fiecare data cand sunt trista-pentru ca am nevoie de tine dimineata-pentru ca ma faci sa trec prin 100 de stari odata cand esti langa mine.....-pentru ca nimeni nu mai e ca tine.......

Niciun comentariu: