joi, 12 iunie 2008

my mail to he...

nici nu stiu cum sa incep...e destul d greu..pt inceput ma bucur ca poate vei citi acest mail si poate vei intelege ceva din el...Sigur ti se va parea enervant sau patetic sau jalnic ca ti-am scris....
Prind curaj si incerc sa-ti explic ce simt,vroiam sa-ti spun ceva ce nu ti-am mai spus d mult timp ce nu am demonstrat niciodata... adik k TE IUBESC si o sa-ti duc lipsa mai bn zis deja itzi duc lipsa mi-e dor sa ma certi mi-e dor sa-mi zici ce e bn si ce e rau...in orice caz mi-e dor d tn...Sigur ti se va parea ciudat tot ce zic..poa k nu am aratat cat de mult tin la tn...Dar toate astea nu mai conteaza acum u esti fericit ku Ea si eu nu mai am ce cauta in viata ta am inteles de mult chestia asta dar pana acum nu m-am impacat cu idea...N-o sa te mai caut atata timp cat u nu vrei,n-o sa-ti mai dau nici un msg,n-o s te mai stresez,n-o sa te caut mai bn zis n-o sa exist pt tn....o sa uit nr tau d tel si tot ce are legatura de prezent....Amintirile vor ramane oricand n-o s mi le poata sterge nimeni din minte...Visele sau iluzia de a mai vb ku tn o sa se naruie cu acest patetic mail ....
Eu atat vreau sa-ti spun k eu oricand voi fi aici pt tn,chiar dak u n vrei s mai ai nici o tangenta cu mine,cu oricine ai sta orice ai face...eu tot o s te iubesc...dar nici macar u nu itzi vei da seama cat o s sufar,stiu am facut multe greseli,multe promisiuni de care nu m-am tinut....Dar eu atat iti spun jur ca nu te mai caut pana nu ma cauti u (adica niciodata) dar dupa cum am mai spus eu voi fi aici oricand....vreau doar sa-ti multumesc pt anumite momente f frumoase,itzi multumesc k m-ai pus p ganduri si ca m-ai facuut sa ma schimb....
Fi fericit eu ea vreau doar atat : sa ma ierti pt tot ce ti-am facut ,iarta-ma ca nu am stiut sa te iubesc si sa te fac fericit .....Sa ai o viata frumoasa,Sa fiu iubit pt ca meriti,Sa lupti pt ceea ce simti, sa fi totdeauna cu zambetul pe buze , sa ti se indeplineasca toate dorintele, sa nu uiti sa visezi...


Te iubesc .....si renunt la tn k sa fi fericit....:-< Adio pt totdeauna...pt k stiu k u niciodata n-o s t mai intorci ma mine niciodata......

Niciun comentariu: