miercuri, 11 iunie 2008

Daca


......Te privesc cu sila nu-mi provoci decat mila...plangi incontinuu si spui ca doar tu esti de vina......stiu dar e putin cam tarziu..nici eu nu sunt asa cum vreau sa fiu...mereu beaat...mereu pusa p scandal...dar cine darq m-a facut sa ajung in asa hal..? ma suni si-mi spui ca ma iubesti asa cum sunt....

......sincer si eu te-as mai iubi din cand in cand...nu pot sa te iert...nu pot sa te aceept...nu te mai suport...nu vezi cum ma comport.......urasc o luma intreaga numai din cauza ta.....urasc orice barbat te vad pe tine in el....credeam in tine mai mult decat in mine....

......si ti-am dat tot dar tot n-a fost de ajuns dar pentru tine....spune-mi daca nu vezi in mine nimic care sa-ti placa de ce vi mereu cu aceasi fata de .... te iubesc te iubesc te iubesc.... si la sfarsit... te urasc te urasc te urasc...

......spune-mi daca daca daca n-ai vazut nimic in mine care sa-ti placa de ce m-ai iubit in trecut de ce m-ai dorit atat de mult....

.....Acum esti singur dar tu ai vrut aja....ramai cu prietenii tai si familia ta......tu ai ales cu cine vrei sa fii.......eu am ales inca din prima zi......si stii ca n-o sa poti sa ma desparte de ei....

......si stii ca eu nu pot fara alti barbati....si stii ca pt asata nu imi pare rau.....a fost o vreme cand eram doar al tau.....

....n-o sa mai simt pt altu ce am simt pt tn.....am invatat ca dupa altu tot un altu vine.....acelasi reprici acelasi te iubesc,acelasi mi-e dor de tine te doresc...mai mutl decat orice atunci de ce ai distrus tot ce a fost intre noi s-a dus nu te mai vreau inapoi......ti-am mai spus...ti-am mai spus....


Niciun comentariu: