joi, 2 aprilie 2009

Revelion 2008-2009

Un post despre Revelion.... Da,vedeti bine.... Dupa 4 luni de zile,am primit si eu pozele...Faimoasele poze chiar...


So....Revelion 08-09...Olanesti....Hotel Central....(:
1....THe 3....:))




2.-Si acum....eu...pac-pac....sa va explic....pac-pac.... acesta...este un cutit de peste...asa si....nu mi-e frica sa-l folosesc....sa va omor...(prima e varamea)...Deci pac-pac....DEAD fish ;))






3.12 Nopatea....prima poza....Nedormiti...Obositit....dar....Fericiti....doar e anu nou....:)

4.And we stared dancing....We look pretty ...Laurentiu zambeste din partea de jos a pozei...



5.Dupa ce am dansat....Am furat una bucata cravata verde...:) Si p urma A vrut sa ma omoare...:(
I know i`m adorable








So all in all...Un revelion reusit...Asteptam o nunta in sept-oct tot acolo...aceasi grupa...
Revelionul a avut un meniu reusit,muzica buna,ne-am simtit bine....cu toate ca eram printre cei mai tineri de acolo....Merita un revelion la Olanesti....Granatez...
P.S:He`s just a friend....




























Niciun comentariu: