joi, 16 aprilie 2009

Mi-e dor...Sweet memories


Dupa cateva zile nu prea stralucite imi fac curajul si scriu... nu despre ce s-a intamplat pentru ca n-ar avea nici un rost...Am gasit un album vechi sisu si puya...care mi-a adus aminte de "tineretile mele" de parca as fi batrana...:)) in fine cheastia importanta era unde m-a dus gandu...


Eu de cand am inceput sa dechid ochii bine si sa-mi fac primi prieteni,am iesit din lumea mea..."la bloc" eh aici a inceput devarata viata...Rm Valcea Nord..Hacman..Cartierul minunat pentru noi...Mi-am dat seama ca duc lipsa acelor vremuri...acele persoane asa importante si speciale pentru mine... Eram o coinaca...o pustoaica cu aere de diva

Mi-e dor fratilor de voi...de o seara cu o "botelca de bere" Burger neaparat luapa de datorie de la primu chiosc,sau din bani mei cand faceam cinste....

Mi-e dor sa vina aceal cineva sa ma ia in brate si sa ma intrebe: "Ce faci pustoaico?"

Mi-e dor sa imi bateti in geam nopatea tarziu si sa-mi ziceti ca iar s-a intamplat ceva... k a fost o bataie...ca l-a luat iar garda... sau pur si simplu va era dor de mine...

Mi-e dor de pierdutu vremii la "scarita" locu nostru preferat,unde se luat vechinii de noi,unde am primit dush cu apa gheata... unde eram in fiecare zi...

Mi-e dor de toti...Si de cei cu care ma intelegeam si de cei cu care ma certam tot timpu...

Mi-e dor sa plec de acasa pe ascuns si sa fug intr-un suflet la voi...

Mi-e dor de muzica aia...cand ne imprumutam cd-urile cu BuG...

Mi-e dor sa stam la colt,la Vliana ...la gogoserie si s mancam seminte...

Mi-e dor sa va aud cum vorbiti de invarteli...de smangleala,la noua achizitie....


Azi am fost la Scarita...ce am gasit?Aceleasi nume scriese cu marcare..vopsea si restu...Am gasit bricheta la locul ei...am gasit dacia aia tot acolo...si o gramada de coji de seminte...si o groaza de botelci de bere...Park mai acum ati fi fost voi acolo si ati fi baut......dar am gasit niste pusti la fel ca voi...care stateau si pierdeau vremea pe acolo...


Mi-am dat seama ca "fiecare varsta are nebunia ei de-o clipa"... suntem doar una dintre generatii....Voi acum aveti vietilor voastre....uni au neveste...alti prin strainatate....noi inca invatam pentru un viitor mai bun...restu ii gasesti tot dupa blocuri dar nu aici.....


Tot ce ne-am dorit am obtinut...daca nu a fost asa a fost ca n-am vrut!!

N-o sa va uit niciodata...O sa ramati acolo...o amintire frumoasa...Mi-e dor de voi fratilor...:(


Niciun comentariu: