duminică, 8 martie 2009

Viata merge mai departe


O lacrima trista se usuca sub pleoape

Si-un dor nespus de buze uscate

Prin sufletul rupt ghicesti ca e noapte

Dar tu m-ai invatat sa merg mai departe

Mi-as fi dorit sa fie un vis

Dar e real, e crud, drumul tau s-a inchis

Tu mi-ai aratat cum sa merg mai departe

M-ai citit si m-ai scris ca pe-o carte

Dar lipsa ta inca doare

Tu - amintire si dulce si-amara

Tu esti prima si ultima oara

Si fara tine nu mai am nici culoare, nici zambet, nici soare

Adancuri ce-au fost atinse de tine

Si-aud rasul tau din trecut, vorbe dulci, suspine

Ecouri ma dor sa trec peste toate

Caci tu m-ai invatat sa merg mai departe

Focul de ieri aproape s-a stins

Insa traiesc, rezist ... asa cum ti-am promis

Tu mi-ai aratat cum sa merg mai departe



Focul de ieri aproape s-a stins

Insa traiesc, rezist ... asa cum ti-am promis

Un comentariu:

Fata din umbra spunea...

wow u ai scris asta:X:X

este absolut suuuuuuuuuperba:X
mirifica..extraordinara...
si poza..marfaaaaaaaaaaaaaaaaaaa