duminică, 1 martie 2009

Stari .... ciudate... Mesaje... si versuri...si atat...dau pagina inca odata

Te-a inselat barbatu`? Inseala-l si tu pe el ... spune-i ca nu i-ai atins niciodata prietenu` . ...
Promit ca atunci cand ai sa mori ... ma voi uita in jos la cadavrul tau si o sa rad cu lacrimi
de fapt mai bine ..nu ..sa nu'ti vad ochii verzi.. de fapt ..poate imi lacrimeaza de la fum ..si imi caut cuvintele prin geanta acum
Esti mort si ingropat la 2 m sub pamant . Esti trecut ...
Prietena ta e o TARFA pt ca ma-sa a fost tarfa .pt ca ma-sa lu`ma-sa a fost tarfa . Tarfe de strada ... subiecte de barfa ....
10 mii de prostii, As face pentru tine dac-ai stii. As fura, as rapi, Lumea-n lanturi as opri. ...
He tastes like you ... only sweeter . Gambling with the Devil .
dezamagitor . oameni falsi prea multi si mi se cere mie sa fiu sincera si sa am incredere si sa iert ...
Stii ca viatza e ca zaru`...se rostogoleshte ... Cine e mai slab...ala se parleshte! Baby ... u got served !
I'm your favourite drug ... just one hit is never enough .

Un comentariu:

Fata din umbra spunea...

doamne..ce-mi place:X