vineri, 13 noiembrie 2009

Niste raspunsuri!

In ce privinta esti cel mai putin inteles ?

Cand petrec aproape toata ziua prin padure,prin noroaie,intr-o lume unde majoritatea exponentilor sunt barbati!

Care e persoana care iti este cea mai loiala ?

Mama,pentru ca ma iubeste!Deci sigur e mama!

Cine ti-a facut cea mai puternica prima impresie ?

Bunicul meu,care m-a invatat tot ce stiu!Si stiu ca acum ce uita de sus la mine si e mandru de ceea ce fac!sau macar imi place sa cred asta!

Ce cuvant unic te descrie cel mai bine ?

Eu,poate ca nu e un cuvant unic,dar eu sunt eu si cu asta inchi raspunsul!

Cand a fost viata ta scapata de sub control, in ce moment ?

Probabil cand m-am despartit de un El.Prefer sa nu-mi aduc aminte!

Care e fiinta care te face cel mai mult sa zambesti ?

Nu am gasit-o inca,stiu doar ca multi ma fac sa rad!

Pentru ce ti-ar placea sa fii tinut minte dupa ce vei muri ?

Pe toti cei care au contat pentru mine,multe persoane la ce am tinut,multe persoane care m-au ranit,nu pot sa restrang grupul deocamdata la o persoana!

In ce privinta ai fost cel mai naiv vreodata ?

Am avut prea multa incredere in cineva,am crezut ca ma va face fericita,am crezut intr-o iubire sa spunem "interzisa"

Ce ti-e cel mai greu sa ierti ?

Atunci cand cineva ma minte pe fata,fara scrupule!

Care este domeniul despre care stii cel mai mult ?

Nu stiu!

Cand te-ai simtit cel mai singur in toata viata ta ?

Cand cu toate ca eram inconjurata de prieteni,si avea si eu EL langa mine,in sufletul meu era pustiu,dupa o furtuna cu tunete si cu fulgere!

Care e persoana pe care ai urat-o cel mai mult ? De ce ?

Pe S. de ce?Pentru ca ma iubea ptrea mult,pentru ca imi ierta prea multe!Stiu ca suna ciudat,dar il urasc!

Care a fost cea mai frumoasa zi din viata ta ?

Cate au fost... dar fie aleg 27 Septembrie!

Cine e iubirea vietii tale ?

Nu am gasit-o pana acum,sau poate ca nu am profitat eu de ea!

Care este persoana cu care ai vrea cel mai tare sa ai o aventura ?

Exista un baiat(ce baiat ca e barbat in toata firea) care ma inebuneste prin simpla lui prezenta,dar nu poate fi niciodata ceva intre noi!Just friends,dar nu as zice nu la o aventura!

Care a fost cel mai frumos peisaj, unul singur, pe care l-ai vazut vreodata?

Peisaj?Piatra Arsa,o motocicleta,gol alpin,cer senin!

Care este cel mai frumos cuvant din limba ta ?

Speranta!

Care e, pentru tine, cel mai bun loc in care sa te ascunzi de lume ?

In teren,acolo unde nimeni nu ma judeca,nimeni nu ma intreaba unde ma duc,ce fac si de ce fac,suntem doar noi in grup de amici,masinile si tot ce vezi cu ochii!

Ce-ai vrea cel mai mult sa schimbi in viata ta ?

Nimic,nu regret nimic!Nu schimb nimic!Totul ramane asa!

In bratele cui te-ai duce sa plangi in cel mai cumplit moment al vietii tale ?

In bratele Lui,chiar daca el e cel care a provocat cel mai cumplit moment in viata mea!


Niciun comentariu: