marți, 23 decembrie 2008

Conversatie :X

O sa va scriu astazi o conversatie intre un Baiat si o Fata... Fata(eu)..Baiatul nu dau nume...

Boy:Doar tu poti sa-mi dai.... tu poti sa-mi dai
SAIZECI de vise intr-un singur minut
Cu un singur sarut :x
Girl::X
Boy: Imi dai soare cand am doar nori
Iti dau timp sa nu mai pierzi
Iti dau timp ca sa ma crezi
Ma ratacesc in lumea ta...In lumea ta...
Girl:ai ceva cu mel in seara asta
Boy: Ma simt in rai
In ochii tai ascunzi un cer
Inec iubire mea in el
Iti cer sa-mi dai
O noapte in plus
Te rog mai stai:x
Girl:Acum e soare, stiu ca o sa vina ploaia
Dar hai sa profitam, hai la mare, prin Mamaia
Cand ne intoarcem sa nu iti fie frica
JOCUL ASTA EJTI AMANT, IUBIT SI AMIC....
Boy:hai sa te iubesc;))
Girl:joc in doi :X
Boy:O nebunie
Asta a fost sa fie
Si-o lume-ntreaga
Ce zambeste pe strada pt noi
O nebunie
Sa lasi timpul sa stie
Ca doar o clipa
A durat pana sa ne-ndragostim
Si as vrea sa stii
Ca esti nebunia mea
Doar a mea
Girl:Simt ca ma topesc , dupa ochii tai:X
Boy:vad dragostea in mare,chipul tau in soare
Girl:8->
Boy:hai mai zi...
Boy:k sa te fac:>
Girl:ar tre s facem un battle
Boy:In pat...in sopate...
Girl:Si acolo...:X
Boy:in orice vis apare imaginea ta
Simt cum ma urmaresti oriunde-as pleca
Girl:Chiar iti place sa crezi ca poti trai si fara mine ?
Chiar iti place sa crezi ca rezisti doar tu cu tine?
Boy:Tu si cu mine?
Girl: Te caut dar nu te gasesc,
Incep sa-mi amintesc ca la tine ma gandesc,
Timpul repede s-a scurs,
Clipe frumoase s-au dus
Acum de mine te-ai ascuns...
Boy:soarele a apus
si visu mi te'a adus
Luna lumina deasupra noastra
In timp ce lumea visa noi doi ne iubeam
Girl: te astept la nopate..ne vorbim in sopate si trecem la fapte
Boy: Ritmul ne poarta peste suspine
Orele-n loc au ramas.
Boy: Tot ce am eu as da
Pentru dragostea ta
Doar cu mine de-ai sta
Inima toata ti-as da.
Girl:te vad zambind in timp ce in brate ma cuprinzi :)
Boy:Cerul intreg l-am cuprins
E o poveste, esti langa mine
Visul din zori azi s-a implinit
E o poveste cand esti cu mine
Esti sensul meu de-a trai


:X Miss ya boy...:X

Niciun comentariu: