sâmbătă, 20 septembrie 2008

Iubeste

Iubeste BAIATU care iti spune ca esti ''frumosasa'' si nu ''sexy''....
Iubeste baiatul care te suna inapoi, atunci cand tu i-ai inchis telefonul in nas.....
Care sta treaz doar ca sa te priveasca dormind.....
Care te saruta pe frunte......
Care vrea sa te arate lumii chiar dak nu esti aranjatA.....
Caruia ii este indiferent dak pe parcursul anilor te-ai ingrasat sau ai slabit......
Care in prezenta prietenilor te ia de mana.....
Care iti spune mereu ce insemni pentru el si cat de norocos e sa te aiba.....
Iubeste-l pe el, deoarece el te iubeste.....si probabil k.....te va iubi mereu.....

Stii daca ma uit cu atentie la tot ce e scris mai sus....eu eram cea care te sunam dupa ce imi inchideai telefonul in nas....si te pupam p obraz....si pe care nu ma interesa daca esti aranjat sau nu sau daca ai freza facuta sau nu....Eu te iubeam asa cum erai u,cu bune si cu rele si cu vise si cu iluzii,si cu toate obiceiurile tale....si cu antremanetele si cu prietenii tai cu tot....S tii minte ca eu te-am iubit....te iubesc...si te voi iubi....

Aman2 traim iubind...eu pe tine...si tu pe alta....:-<

Niciun comentariu: