vineri, 15 august 2008

Pentru...ca te.....iubesc

Nu voi incepe cu draga iubire...nu de data asta…Acum nu am sa mai pun data,locul...nu voi mai incepe cu dragul meu....
hehe..imi era dor sa scriu.ce?aceleasi lucruri,altele..imi era doar dor….Dor de tine…dor de noi..dor de tot…
Scumpici,asa cum iti ziceam mai sunt 9 zile….si o sa te intorci in tara,si asta cu mn n ma incalzeste cu nimic!Tu,cea mai importanta persoana pentru mine…o sa te intorci la ea!
Stii ce ma doare cel mai mult?Ma doare ca am avut incredere in tine,inainte sa pleci …aveam vise si iluzii si sperante…Credeam k o sa vorbesc cu tine,si ca o sa stiu ce faci,cum te simti,pe unde esti…Dar totul s-a naruit,dupa aproape o luna de cand ai plecat simt ca cerul cade pe mine,nu stiu de ce ….poate ca nu e nimeni aproape acum langa mine,sau poate pentru ca imi pierd inca timpul gandindu-ma la tine….poate ca nu ma crezi,dar acum cand scriu plang,pentru nenorocitul asta de mail am plans cateva minute bune,mai ascult si o melodie cu feeling…Poate ca ma crezi prosta pentru tot ce fac…Adevarul e ca acum nu mai gandesc cu mintea,acum inima asterne totul…Inca mai am mesajele din iunie,chiar credeam ca se poate rezolva tot,dar vad ca totul a fost si e in zadar!Gandeste-te bine iubire!
Eu m-am saturat de tot,as vrea sa sterg tot trecutul,poate ti-ai fi dorit sa nu ma fi intalnit….e greu,e mult prea greu…mi-e frica de lana ascutita….Stii ce mi-as dorii,mi-as dori ca atunci cand vi in tara sa-mi dai macar un mesaj,pnetru ca eu intr-o luna jumătate m-am saturat sa te caut si sa nu dau de tine…Probabil toti ma cred nebuna ca inca tin la tine,dar asta e adevarul si pot sa urlu sus si tare ca pe tine te iubesc,in intervalul asta am stat cu „iubiti” dar,nici unu nu mi-a sters amintirea ta….Vreau sa te vad,chiar daca de la departare,dar macar sa stiu ca esti bine si fericit!
Stii si acum ma mai uit la imaginile cu tine,inca mai am cateva pe un CD uitat pe la mine prin camera,imi fac mult rau….sunt atatea lucruri care imi aduc aminte de tine…
Scumpici mergi in calea Fericirii tale!Eu atat pot sa-ti promit,eu iti promit ca n-o sa te uit niciodata si ca o sa fiu aici oricand si pentru orice ….


[E greu , aproape imposibil sa insir in ordine succesiunea evenimentelor care au dus la ruperea inimii mele in bucati ...]
[Unde ai disparut Iubire ? ... Nu vezi cum sunt eu in lipsa ta ? ... Nu te doare ca nu mai stiu sa zambesc ? De ce ai plecat din viata mea si ai sadit in sufletul meu atatea ploi de lacrimi fierbinti ? Am crezut cu adevarat in tine si tu ... tu cum m-ai rasplatit ?...]



Iubirii mele ...
cea pe care am pierdut-o
sau
cea care ma asteapta s-o descopar….

Cu drag ,
un suflet trist ....

Niciun comentariu: